Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Kastrullhäxan - 16 juli 2009 11:15

Mamma, här är blommorna som jag fick av er förra året!

De är grymt fina!


Skulle ha slutat 23 igår, men fick gå ca 00.30 för att det var så mkt att göra. Jag hade räknat med att stanna längre, så det var lugnt.

Stod i driven större delen av kvällen och tidvis var det jobbigt, men ibland kom jag också på mig själv med att kolla notorna och vara stressad och ändå se att de var gröna.

Det måste betyda att jag ändå har blivit snabbare även om jag inte är bäst än =)


Sen kom sambon, full som en kastrull, och skulle ha skjuts hem. Och vad de härjade i bilen, vägrade ta på sig bälten och skrek som besatta. Sambon ville spela Vikingarna på högsta volym och hej o hå...


Väl hemma kollade jag mailen, och sambon stupade i säng o somnade, påklädd, tvärs över sängen och han hade inte ens bäddat upp eller dragit ner rullgardinen.

Jag försökte verkligen väcka honom, kittlade honom tom under fötterna och då blev han sur! Men tro inte att jag fick ligga i sängen för det!

Så jag tog mina kuddar och gick o la mig i gästsängen istället.

Jag fick sova några timmar innan sambon vaknade och undrade var jag var, klev upp och letade reda på mig och VÄCKTE mig!!! =C


Jaja, idag får han sona för sina synder ska ni veta. Han blir alltid dålig dagen efter, men just idag är han risig utöver det vanliga!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards