Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Kastrullhäxan - 8 juni 2009 21:34

Jag vill bara dra en svordomsramsa just nu.

BLÄÄÄÄÄ!!!!


Vissa dagar vill man ju verkligen inte att de ska finnas till.


Magen är bättre, men jag är rekommenderad att göra en gynundersökning så det ska jag väl försöka ringa om i veckan. Känns inte som om det är något man direkt längtar efter, men OM det nu var menssmärtor jag hade i lördags så vill jag ha det utrett.

Jag klarar inte av att ha den smärtan något mer, jag vill få det utrett och klart så att jag kan göra något åt det.

Vickan: Stressmage sitter högre upp, brukar vara relaterat till magsäckområdet. Min smärta satt långt ner mot bäckenbenet och där finns äggstockar och sånt elände.



Idag fick Herr Gul nya skor och allt verkade bra. Ledde ut en nöjd men något trött Jum-Jum i hagen när hovis var klar.

När vi kommer tillbaka en timma senare är han halt. Sambon sa först att han var halt överallt, men bara några steg utanör hagen lokaliserar jag det onda till fram och när vi kommer av ridbanan och unerlaget blir lite hårdare står det efter ytterligare några steg klart att det är höger fram.

Jag har kratsat hovarna, kollat, klämt och känt och hittar inget som är direkt konstigt. Men han stödjer inte gärna på höger fram.


Är han inte bättre i morgon bitti väcker jag min stackars hovis som får komma och kolla. Och hittar inte han något så är det veterinären som gäller. 


Dumma dumma liv!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards