Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Kastrullhäxan - 24 oktober 2010 08:44

Dags för lite nya sanningar tycker jag!

Jag är ju inte speciellt hemlig men ibland är det höjden av onödig fakta som är den roligaste.  



1)  Jag har alltid drömt om en egen häst, ända sedan jag fick rida första gången. Min första foderhäst fick jag när jag var 10 år. Och min första egna häst köpte jag när jag var 25 år.


2) Jag har haft flera egna hundar. Gemensamt för dem har varit att det varit blandraser som andra inte haft tid för, inte haft plats för eller inte orkat med. Den första jag fick hatte Tanja.


3) Jag fick min första tills vidare-anställning för ca en månad sen. Tidigare har jag varit anställd på timmar, vid behov eller vikarierande.

Detta är andra anställningen i mitt liv som ger en fast inkomst varje månad.


4) Jag hatar att prestera. Eller själva prestationen i sig är väl inte problemet, för jag gillar att ha ett mål med saker och ting. Men jag hatar tävlingmomentet i allting. Livet är inte så blodigt allvarligt jämt.


5)  När jag får olika instruktioner blir jag grymt stressad.



Nej, nu måste jag ge mig iväg så att jag hinner hämta hem hästen innan frisören kommer.


/Kastrullhäxan  


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards