Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Kastrullhäxan - 30 juni 2012 21:31

Tänk att det är hela tre veckor sedan som Julie föddes. Det går grymt fort!


Julie äter numera massor, gärna tätare än vad som varit ordinerat och ibland känns det som om man bara matar och matar och matar...
Men det lönar sig! I tosdags var BVC här och vägde henne och då vägde hon 3320 gram och har alltså passerat sn födelsevikt med råge!

Jag skriver fortfarande upp vad hon äter men känner mig så mkt lugnare och tillfreds. Inget trugande med flaskan och hon verkar glad och nöjd i övrigt också.


 


Idag har vi varit till Västanå med Jum-Jum. Sambon hoppade 50 och 60cm och vann båda sina klasser. KUL!  
På slutet fick han till och med lite fart på den lille gule ponnyn.


Julie var såklart med men sov mest i sin vagn. Det känns jättebra att ha med sig henne och eftersom vi är en aktiv familj så kommer hon få vara med i fortsättningen också. Det här var första gången som Julie åkte in i ett annat län för övrigt.


Sen har det hänt lite annat smått och gott. Bl.a blev jag uppringd av en snubbe som gav mig en gratis tandborste. Det har visat sig vara så lagom gratis... Så där verkar det som jag måste dra in konumentverket och börja bestrida fakturor och greja. Underbart med oseriösa företag.
Jag brukar vara schysst och svara på undersökningar och liknande, men from nu är det slut på det!


Nåja, det är tur att man har familjen att glädjas åt i alla fall!
 


/Kastrullhäxan  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards