Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Kastrullhäxan - 19 juni 2008 16:12

sedan vi hittade varandra...

I morgon är det 11 månader sen som jag helt galet satte mig på ett tåg och åkte norrut till en människa som jag aldrig hade träffat förut.

Vi hade pratats vid via datorn och på telefon men aldrig setts.

Sista milen började jag bli nervös, men ändå kändes det rätt. Och det var det ju uppenbarligen...


Jag minns fortfarande när vi pratade i telefon första gången, då cyklade jag efter gamla järnvägen från stallet och när du svarade slog det mig vilken djup norrländska du hade! Det hade aldrig slagit mig att du pratade något annat än rikssvenska!!! =o

Och då tyckte inte att jag gnällde så mkt som Örebroare gör heller. =)


Minns du första gången ute hos hästarna? Jag har bild när du sitter på marken, ska lägga in den här. Du var så söt.

Minns du första gången du höll om mig? Jag minns fortfarande våran första kram, din bil, din röda volvo...

Men jag har glömt att du rökte när vi träffades.

Du är bäst. Älskar dig.






Av Kastrullhäxan - 19 juni 2008 14:07

Idag jobbar sambon länge, han kommer nog inte hem förrän halv åtta ikväll. Då ska vi äta korv med bröd.


Idag har jag inget ridsällskap igen, typiskt. Så hästarna får nog vila.

Tur att jag fick rida igår.


Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, verkar ju bli regn så vattna gräsmattan behöver jag ju iaf inte.


Så, nu ska jag gå iväg och fortsätta tråka. Ha det gott.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards