Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Kastrullhäxan - 23 juni 2008 11:13

Jag längtar så grymt mkt till onsdag! Jag vill att det ska vara onsdag NU!

För på onsdag kväll kommer min absolut bästa kompis, min främsta vännina och, ja, vi är nästan som själsfränder.


Hon har hängt med några år nu, närmare bestämt sisådär cirkus 7 . Från början var vi inte alls vänner, vi var lite kär i samma kille och det var lite jobbigt.

Men en dag bestämde hon sig för att låna ut sina väntar till mig och sen den dagen är vi så gott som oskiljaktiga!

Visst är vi oense ibland, det har tom gått så långt att vi blockat varann på MSN vid ett tillfälle, men det är sånt som man kommer över. Vi är ju kompisar! 

"Alla blir osams ibland, men riktiga vänner blir sams igen." sa en annan kompis till mig och det är sant.


När hon kommer hit ska jag ta med henne till hästarna och så tänkte jag att vi skulle rida en sväng. Antagligen drar jag ut henne på milen eller något. Det ska bli skoj.

Och så har jag och Stefan tänkt ta med henne på bio, om hon orkar det på onsdag kväll. Och så ska vi ju givetvis gå på Hööks! *Jippi!*

Sen har jag inget mer planerat så vi får se vad som händer. Just nu är jag bara så glad att hon kommer!!! 


Vickan, gumman, Strumpan... Det här inlägget är för dig. DU betyder massor för mig! KRAM 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards