Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Kastrullhäxan - 2 april 2014 19:53

För bara en liten stund sedan kom jag på att det är 5 år sedan jag var till Fjugesta och hämtade Jum-Jum.
Då visste jag fortfarande inte att han en dag skulle bli min alldeles egna eller att vi skulle starta ett SM tillsammans, eller att jag skulle lyckas köra in honom.


Det har hänt så många saker sedan den där dagen för fem år sedan.
Vi har varit med om så mycket tillsammans, gott och ont, bra och dåligt.
Vår väg har minsann varit krokig, men idag ångrar jag mig inte att jag tog mig an honom.


 
Så här såg vi ut för fem år sedan.
Idag har jag andra sadlar, annat bett och mer muskler på hästapållen.

Jag är så tacksam för möjligheten jag fått tillsammans med Jum-Jum.  


/Kastrullhäxan  

Av Kastrullhäxan - 2 april 2014 19:41

Eftersom Vickan var här nyligen så fick jag rota ordentligt i arkivet för att hitta en bild på mig OCH en vän.
Jag har en förmåga att bara hamna på bild när jag sitter till häst av någon anledning.

Jag hittade i alla fall denna:
 
En bild som är snart sex år gammal och det är min bror och jag som tokar oss.
Saknar dig brorsan! Hoppas du har det bra där ute i stora vida världen!


/Kastrullhäxan  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards