Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Kastrullhäxan - 12 oktober 2008 21:52

Idag har jag tränat med Brandy. Nyttigt men jobbigt.Misstänker att jag kommer vara riktigt mör i morgon när jag ska skritta ut honom. Vi får väl se.

Bilder kommer längre ner.


Jag kollade på en Wallander-film idag. För er som inte vet det så tycker jag hemskt mkt om Wallander men jag har inte varit så hängiven att jag sett varenda film.

Kollade igenom vilka filmer/böcker som jag sett eller läst och det var de flesta och jag bestämde mig för att se "Hemligheten" idag.

Och vet ni?! (ni som inte vill veta kan ju hoppa över några rader nu) Stefan (Ola Rapace) tog livet av sig!!! Min största favorit av alla i de där filmerna dog! Näää.... Dumma film!!! =(


Ok... Han är snyggare i de tidigare filmerna, när han har kortare hår. Men vilken läckerbit han är! (Min sambo undrade för övrigt hur jag kunde tycka om en sån snurrig människa som han har blivit i filmen Hemligheten, men det är i de tidigare filmerna som jag verkligen gillar honom)


Nåja... Här kommer bilderna på träningen som jag lovade (jag har valt bort de där man ser mina fulaste misstag, men jag har rätt så roliga miner när jag rider tydligen)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards