Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Kastrullhäxan - 27 oktober 2008 14:38

Så börjar det bli dags att fundera ut julklappar.


Tre stycken har jag redan klara, det är Tildes, Jontes och Jeppes. De ligger här hemma och väntar på att jag ska skaffa hem omslagspapper (alternativt leta på det jag har någonstans i gömmorna efter flytten)


Men jag har 7 st till som det ska införskaffas julklappar till.

Mamma

Brittan 

(Något mindre som går att skicka med posten antar jag)

Inga

Brorsan (som har allt han behöver och lite till, det han inte har men behöver vet han var han ska köpa. Jag harvisserligen en ide men frågan är om den är genomförbar och hur dyr den blir)

Linda/Elisabeth (har ingen idé alls)

Johnny

Vickan


Är det någon jag har glömt så kan ni ju hojta till =)


Av Kastrullhäxan - 27 oktober 2008 14:34

De fem hemligheterna för att få ett förhållande att fungera:
1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.
2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på, och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra!!




Min sambo måste lida av personlighetsklyvning!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards