Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Kastrullhäxan - 12 december 2008 01:56

Idag har jag varit på tur i snön, helt underbart.

Att Brandy dessutom är pigg som en mört och gör galoppombyten i vartannat steg när man tar i honom gör saken roligare.

Heltunderbar ridtur i snön, förutom den snön som ramlade ner innanför chapsen så jag blev blöt.


Sen var det bara hem, äta, duscha och göra sig i ordning. Givetvis passade katten på att vara ute så länge som möjligt så jag fick be svärmor ta honom.


Nu när jag kom hem satt katten på trappen. Klockan är närmare två på natten.

Hur han har tagit sig ut har vi ingen aning om!!!

Huvudsaken är att han mår bra i alla fall.


Om personalfesten kan jag säga att den var trevlig.

Men efter att ha sett vad folk gör på fyllan så började jag fundera på om man verkligen ska veta så mkt privata saker om sin arbetskollegor?


Och just nu känner jag mig så där splittrad som jag gjorde häromdagen. Jag kände för att göra illa mig sådär igen som jag alltid gör.

Och vad jag gör mot mig själv är en sak, det är något jag kan leva med. Men det är ju så att jag inte bara sårar mig själv nu, och DET är något som jag måste ta hänsyn till (och det är något som jag givetvis gör).


Nu är det nog dags att tvätta sv sminket och krypa i sängs tillsammans med katten och invänta sambon som kommer från Skåne.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards