Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Kastrullhäxan - 20 maj 2011 16:50

Klockan är 16.50 och det är inte jättelänge sen som jag kom hem.

Jag är trött.

I morse började jag kl 9 med en arbetsmiljöutbildning som höll på fram till kl.16

Det har varit riktigt givande.


I går kväll var jag och sambon ute med varsin häst och galopperade lite på ängarna. Helt underbart! Så trevligt med två hästar som man kan galoppera sida vid sida utan att någon av dem blir busig.


Vi ska nog ut även ikväll, men antagligen inte över ängarna. Vi får se.


Igår var jag också iväg och provade sadlar åt Jum-Jum. Sammanlagt 6 sadlar provade vi varav två fungerade på honom. Behöver jag säga att det var den dyrare av dem som jag ville ha, och som jag sedan beställde hem.

En Prestige Versailles blev det. Jag har hört olik versioner om dem, men jag har ju provat och den ligger uppenbarligen still på Jum-Jum i alla fall.

I början av nästa vecka kommer den, och då blir jag riktigt fattig.



Näää hör ni. Nu orkar jag inte mer. Jag måste vila!


/Kastrullhäxan     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards