Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Kastrullhäxan - 8 november 2013 21:15

10 favoriter:
Färg: Röd
Mat: Spagetti och köttfärssås
Band: Olika
Film: Wallander
Bok: Olika, men för att nämna någon så "Under månens skära"
Sport:
Hästsport
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Kola är gott
Tid på dygnet: Dag

9 för tillfället:
Humör:
Trött
Smak: Söder Te
Kläder: Myspys
Bakgrund: Ingen faktiskt

lakan: Bomull
Tid: 21.17
Omgivning: Lägenheten
Irritationsobjekt:
Surret från datorn möjligen
Tankar: Den här listan

 7 första:
Bästa vän:
Vickan
Husdjur:
Katt
Piercing:
Nej
Tatuering: Nej inte det heller
Förälskelse: När jag var 6 år
Musik: ???
Bil: Volvo


7 senaste:
Cigarett:
Nej tack!

Mat: Kokt fisk med ägg- och persiljesås :)
Dryck: Te
Biltur: Från jobbet
Kyss: Igår kväll
Spelad låt: Vet inte
TV-program: Masterchef Junior låg jag och glodde på


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej

Brutit mot lagen:Ja jag har kört emot rött ljus

Blivit arresterad:Nej och förhoppningsvis blir jag det aldrig heller

Badat naken:Ja i badkaret

Varit med på TV: Om lokal-TV över skolan ingår så ja, annars nej

Kysst någon du inte känner:Ja och det var bland det bästa jag gjort!


 4 nej tack:
Kläder:
Hårt åtsittande och allmänt obekväma

Mat:Gravad lax

Musik:---

Dryck:För starka saker både i smak och alkoholstyrka


4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Myste med Julie, gav henne medicin, nattade henne och pratade i telefon
Du kan höra just nu: Surrandet från datorn, knappandet på tangentbordet, TVn i bakgrunden och ibland Julie som sover i rummet intill.

Du inte kan leva utan: Julie, sambon, hästen och mobiltelefonen.

Du gör när du har tråkigt: Tänker (antagligen för mkt), knappar på mobilen, tittar på TV och surfar på nätet. (Dock har jag nästan aldrig tid att ha tråkigt eftersom Julie håller mig sysselsatt)

2 val:
Kaffe eller te:
te

 Vår eller höst:Vår


1 önskan:

Ett lyckligt liv

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards