Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Kastrullhäxan - 15 februari 2013 21:02

Idag har jag njutit av en tur barbacka med min lilla gula traktor.
Så skönt att sitta däruppe o bara njuta, glömma tid o rum o få vara i sin egen värld en stund.
I kväll ska jag lämna av en massa barnkläder som Julie växt ur. Det är nog det sista som denna kväll bjuder på.

I morgon ska jag hämta upp C vid tio o åka till stallet o motionera hästarna. Vi får väl se vilken av dem som hon vill rida.
Jag ser iaf fram emot det. Jag saknar våran tid tillsammans i stallet något förfärligt. Även om jag inte kunde rida under större delen av tiden som hon hjälpte mig så blev vi verkligen kompisar.

I morgon kväll är vi bjudna på middag. Det ska oxå bli trevligt.

På söndag ska vi lasta Jumme o åka till Borlänge för att träna dressyr. Jag försöker sätta ribban i lagom höjd. Vi ska som sagt TRÄNA, inte visa upp något fulländat. Men jag hoppas att både jag o Jumme har en riktigt bra dag för han är en grymt trevlig häst som verkligen förtjänar att utvecklas o jobba så att han mår bra.

Nu ska jag avsluta. Gå det fint!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards