Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Kastrullhäxan - 7 april 2009 21:51

Redigerat inlägg

Jag tycker inte att det är något vidare, men det är ju min personliga åsikt.

Hittar jag något som passar mig och min fritid bättre så är jag ju dock flyttbar.


Jaja, inget illa ment, utan bara tankar.

Hästaputten hade skött sig idag iaf och det är skönt att höra.

Jg fick först höra en berättelse som jag inte fick ihop inne i mitt huvud, det lät liksom inte som min häst, men allt det är utrett nu.


Annars är jag bara trött efter en lång arbetsdag. Stod i kassan länge och ett tag trode jag att strupen skulle snöras ihop av törst och lägga av helt. Det tog ju aldrig slut på folk.

Och på slutet så ville jag bara bli avbytt, jag hade nästan kunnat lägga mig på disken och gråtit för att jag var som äppelmos inne i min skalle.


Givetvisåkte jag raka vägen från jobbet till stallet, jag måste ju träffa min guldklimp och kolla till honom.

Fina pållen!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards