Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Kastrullhäxan - 19 april 2009 15:05

Nu har min häst gjort sig hemstadd och börjat testa var gränserna går.

Nu börjar vi med "Jag tänker minsann inte gå hemifrn förrän matte blir skitförbannad"-grejen.


Och han vägrar gå och sätter mitt tålamod på prov vill jag lova. Och han är så ful för han vet precis när han ska göra det, så att jag ska få så lite utrymme som möjligt för att reda ut problemet.


Idag började han redan på stallbacken, dt är lugnt för vi var själva idag och det fanns inget att backa in i, men sen håller han på utanför hagarna också, och utanför stallen i Sjöäng.


Men vi kom runt idag iaf pust*


Drottning Lumi har gjort sig hemstadd, kommer fram och ska gosa hela tiden.

Pyret är dock inte riktigt så glad åt henne än eftersom hon fräser åt honom. Men vi får se... Allt har sin tid.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards