Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Kastrullhäxan - 12 maj 2009 19:11

10 FAVORITER

  • Dialekt: Dalmål tycker jag låter härligt
  • Mat:Spagetti och köttfärssås
  • Låt: Becuse the nignt
  • Film: Vet ej
  • Tecknad figur:  Shrek
  • Sport:Hästsport
  • Komiker:  Vet ej
  • Veckodag: Alla är lika tycker jag
  • Glassmak: Vanilj med krossad choklad
  • Soloartist: Finns flera som jag tycker om


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: Trött
  • Tanke: Jum-Jum
  • Kläder: McGordon Byxor oxh T-shirt
  • Bakgrund i datorn: Jag rider Jum-Jum på Källöplan
  • Känsla:  Trött
  • Tid:19.15
  • Bästa sak:  Finns många olika
  • Irritationsobjekt:  Att foten inte tål någon större ansträning


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Johnny
  • Husdjur: Någon katt
  • Utlandssemester: Ingen
  • Piercing: Inga
  • CD skiva:  Alldeles för många
  • Bil:SAAB 9-5 2,0T -00, svart
  • Ord: Självklart

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Sambon
  • Mat:  Friterad kyckling
  • Dryck: kolsyrad saft
  • Biltur:  Till AF och tillbaka *suck*
  • Tv-program:  Minns ej
  • Spelad låt: Någon gammal dänga som hade fått förhöjt tempo
  • Köpta klädesplagg: Nya skor, fyra armband


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner:  Nopp
  • Brutit mot lagen: Hm... *passar till nästa fråga*
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: Japp
  • Varit med på TV: Ja, faktiskt
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Matte, BLÄ!!!
  • Mat:  Sånt med russin i, usch!
  • Musik: Sånt som bara skricker och skränar
  • Dryck:Starka alkoholdrycker
  • Djur: Getingar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Suckar
  • Du gjorde igår kväll: Festade med arbetskamraterna
  • Du kan höra just nu: Datorn ochsambon som tar kattlådan
  • Du inte kan leva utanSambon, hästen, bilen
  • 3 PERSONER
  • Du kan berätta allt för: Sambon, Vickan, Johnny
  • Du tycker om:   Sambon, mina vänner, djur
  • Du inte gillar:  Idioter, lögnare och falska människor! (kunde intesagtdet bättre själv!)
2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Fanta helt klart
  • Hund eller katt:Katt


 

Jag utmanar: Vickan och mamma

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards