Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Kastrullhäxan - 10 november 2010 20:41

Japp, ett sånt ska jag bli.   Eller jag är redan ett för jag har skrivit på alla papper och så, men just nu går jag utbildningen så att jag får möjlighet att bli riktigt bra på det.

Idag var första dagen så jag åkte först buss ner till Gävle C oxh tog sedan Upptåget till Uppsala.

Det har varit en givande och rolig dag och vi har pratat och diskuterat massor.


Mest har det blivit prat om facket i stort och hur människor i stort fungerar.

Jag ska gå utbildning idag, i morgon och onsdag nästa vecka.


Min telefon verkar ha gett upp också. Eller, nu överdriver jag lite, högtalaren vill inte fungera. Jag hör inte ett endaste dugg. Så jag får helt enkelt se till att ha mitt headset (eller det kanske är lämpligare att kalla det för handsfree?) laddat och tillgängligt. Lite knöligt känns det allt att ha det så!


Jag har friserat håret också. Det blir kortare och kortare för varje gång, men jag är riktigt nöjd. Dock ligger bilderna på telefonen än så länge så jag tänkte försöka MMSa över dem så att ni får se   



Annars gör jag nog inte så mkt tok tror jag.

Snö har det kommit här och vägarna är spegelblanka av is, så man får köra försiktigt. Jag ska kolla upp hur det blir de närmaste dagarna för håller det i sig så ska Jum-Jum få på sig sina broddar.


Tävlingarna i Ockelbo är inställda på lördag. Trist, men det var för få anmälda.  


Nej, nu är det faktiskt ganska lockande att krypa ner i sängen. Ni får sova så sött!


/Kastrullhäxan  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards