Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Kastrullhäxan - 5 februari 2011 23:34

Idag har jag varit och dressyrtränat med Jum-Jum och vad duktiga vi var!

Jum-Jum gick så himla fint och det var nästan som om jag dansade ihop med honom ibland. Och snacka om att hans galopp har utvecklats, även om vi har en bit kvar!


På kvällssidan var jag ut och fikade ihop med en nyfunnen kompis. Vi var på Java och pratade ganska länge. Jag fick verkligen träna min engelska, för det är det språk han talar!


På väg hem hämtade jag upp min sambo, han hade tagit en promenad då han behövde lite frisk luft. Älskade människa. Kommer han någonsin förstå hur mkt han betyder för mig?  


Annars är det nog som vanligt. Fötterna upp och huvudet ner. Eller tvärsom kanske?


See you!

/Kastrullhäxan  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards