Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Kastrullhäxan - 15 januari 2013 22:39

Femtonde januari. Julie är drygt 7 månader gammal o i morse kom hon o hennes far o väckte mig o berättade att hon klappade händerna. O det här hon fortsatt att göra hela dagen. Hon ser ju att vi blir glada varje gång som hon gör det o därför fortsätter hon.

Jag själv har fått problem med min falska ischias igen. Det gör hemskt ont o jag borde väl egentligen söka hjälp för det. Jag vet ju att det kommer bli hemskt när jag börjar rida på allvar igen.

På fredag åker jag vill Borlänge igen. Vi har styrelsemöte i föreningen på lördag o i samma veva tänker jag plocka med Jumme hem. Vi har hittat ett litet mysigt stall i Valbo där Jumme ska bo med den mest gigantiska häst jag någonsin sett. Jumme lär se ut som en miniatyr intill!

I morgon får jag o Julie besök av goda vänner. Alltid lika trevligt när någon kommer o hälsar på. Det tycker både jag o Julie. Igår lekte hon med en annan kompis o det var t verkligen full fart hela tiden. Det är så skönt för en mamma att se barnen så glada o nöjda.

Nu ska jag försöka få några timmars sömn. Ha det fint.
/Kastrullhäxan -som bloggar från mobilen

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards