Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 23:01

Det här med att blogga från mobilen verkar passa mig rätt bra.
Korta sakliga inlägg med någon enstaka bild, uppladdad direkt från mobilen o jag kan göra det nästan när som helst.
Jag måste dock försöka vara mer noggrann att läsa igenom det jag skrivit då jag o telefonen ibland hittar på olika saker om vad meningarna egentligen ska betyda.

Ni får försöka ha överseende eller så får ni börja klaga.

Ni får en bild på min snygga fickparkering som jag gjorde igår. Nästan så att jag borde få en guldstjärna i kanten på körkortet.

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 22:52

Sen några timmar tillbaka är vi framme i Borlänge. Transporten är parkerad, hästarna har fått sin kvällsmat o även vi människor har ätit o krupit i säng.
Nu ska vi försöka få lite sömn i kroppen för i morgon är det en lång dag för oss alla.

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:23

Då var vi på väg igen efter ett kort stopp för lite fika. Jag har ju hämtat upp sambon direkt från jobbet o han behövde verkligen få i sig lite föda för att orka hela vägen.
Som om man skulle kunna somna ifrån den här färden. Vi har ju en tom hästtransport bakom bilen o det gör så att färden blir ryckig o studsig. Det är mycket skönare när den är lastad!

Julie är vaken. Hon hann träffa några av sambos kollegor. Lite fundersam har hon börjat bli mot nya människor nu men det släpper nog på småningom. Inget att försöka ändra på. Hon måste få ha sin utveckling helt enkelt.

Just nu sitter hon o leker med isbjörnen som hon fick av sin mormor när hon föddes. Hon pratar o vidtar med honom o skrattar om vartannat.

Älskade jänta.

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:23

Då var vi på väg igen efter ett kort stopp för lite fika. Jag har ju hämtat upp sambon direkt från jobbet o han behövde verkligen få i sig lite föda för att orka hela vägen.
Som om man skulle kunna somna ifrån den här färden. Vi har ju en tom hästtransport bakom bilen o det gör så att färden blir ryckig o studsig. Det är mycket skönare när den är lastad!

Julie är vaken. Hon hann träffa några av sambos kollegor. Lite fundersam har hon börjat bli mot nya människor nu men det släpper nog på småningom. Inget att försöka ändra på. Hon måste få ha sin utveckling helt enkelt.

Just nu sitter hon o leker med isbjörnen som hon fick av sin mormor när hon föddes. Hon pratar o vidtar med honom o skrattar om vartannat.

Älskade jänta.

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:23

Då var vi på väg igen efter ett kort stopp för lite fika. Jag har ju hämtat upp sambon direkt från jobbet o han behövde verkligen få i sig lite föda för att orka hela vägen.
Som om man skulle kunna somna ifrån den här färden. Vi har ju en tom hästtransport bakom bilen o det gör så att färden blir ryckig o studsig. Det är mycket skönare när den är lastad!

Julie är vaken. Hon hann träffa några av sambos kollegor. Lite fundersam har hon börjat bli mot nya människor nu men det släpper nog på småningom. Inget att försöka ändra på. Hon måste få ha sin utveckling helt enkelt.

Just nu sitter hon o leker med isbjörnen som hon fick av sin mormor när hon föddes. Hon pratar o vidtar med honom o skrattar om vartannat.

Älskade jänta.

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:09

På väg till Dalarna genom en lyckats slaget Gästrikland. Har stannat till på en mack för att köpa färdkost

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:09

På väg till Dalarna genom en lyckats slaget Gästrikland. Har stannat till på en mack för att köpa färdkost

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2013 19:09

På väg till Dalarna genom en lyckats slaget Gästrikland. Har stannat till på en mack för att köpa färdkost

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards