Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Kastrullhäxan - 25 januari 2013 23:01

Ligger nedbäddad i sängen intill min familj och bara njuter. För ovanlighetens skull ligger Julie i vår säng o sover.
Sambon drar tunga andetag o Julie ligger tätt intill honom.

Julie började krypa idag. Mitt hjärta höll nästan på att explodera av stolthet. Jag vet att många äventyr väntar för oss nu o att jag kommer få fullt upp nu när hon är mer rörlig.Men ärligt talat är det här en dag som jag tänkt mkt på ändå sen hon föddes. För ca 8månader sen var hon en liten Kråkunge som jag inte visste någonting om o idag är hon vår tuffa, drivna tjej som längtar efter att få njuta av livets alla äventyr.

Nu är både hon o hennes far helt slut o sover så gott intill varandra.
O jag ligger här intill o njuter av att se dem. Min familj. Mitt allt.
Och jag älskar dem så mycket.

Av Kastrullhäxan - 25 januari 2013 23:01

Ligger nedbäddad i sängen intill min familj och bara njuter. För ovanlighetens skull ligger Julie i vår säng o sover.
Sambon drar tunga andetag o Julie ligger tätt intill honom.

Julie började krypa idag. Mitt hjärta höll nästan på att explodera av stolthet. Jag vet att många äventyr väntar för oss nu o att jag kommer få fullt upp nu när hon är mer rörlig.Men ärligt talat är det här en dag som jag tänkt mkt på ändå sen hon föddes. För ca 8månader sen var hon en liten Kråkunge som jag inte visste någonting om o idag är hon vår tuffa, drivna tjej som längtar efter att få njuta av livets alla äventyr.

Nu är både hon o hennes far helt slut o sover så gott intill varandra.
O jag ligger här intill o njuter av att se dem. Min familj. Mitt allt.
Och jag älskar dem så mycket.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards