Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Kastrullhäxan - 19 januari 2013 18:13

Sitter i bilen på väg hem. Jumme står i transporten såklart.
Dagen har varit lång med westernclinic o en transport som körde fast vid stallet. Vi hann lagom fixa i stallet o åka hem innan syrrans mobil ringer. Tjejen i grannstallet hade lyckas skära sig så jag kastade mig i bilen o åkte tillbaka o hjälpte henne med att få ut hästarna o få fram mat till dem. Stoppade sedan om hennes söndertrasade finger som blödde rätt rejält innan jag skyndade hem till syrran för att få i mig lite mat innan jag åter igen satte mig i bilen för att åka på styrelsemöte. Där blev jag kvar några timmar innan vi åkte till stallet o av supergod tårta som Jumme var skyldig till (han såg till att en tjej fick smaka torv häromveckan) o sen gjorde jag klart Jumme o nu är vi alltså på väg hem igen.

Julie sover gott i bilstolen o jag har bäddat ner mig så gott det går i baksätet.

Av Kastrullhäxan - 19 januari 2013 06:10

Senaste nätterna hemma har jag haft svårt att somna men igår somnade jag direkt när jag slog igen mina ögon.
Nu har jag i alla fall vaknat o varit på toa. Om en timma ska jag upp o egentligen är det rätt värdelöst att somna om den timmen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards