Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Kastrullhäxan - 4 augusti 2008 15:24

Nu börjar jag bli nervös.... Usch, det är nästan så att jag mår illa...

Brrrr.... Håll en tumme för mig.


Uppdatering:


Jösses... Lilla människa. Har du verkligen inte kommit längre i din bearbetning? Stackars dig!

Vad har du för vinning av att hänga efter mig över allt? Är du rädd att jag ska skriva något ont om dig, hänga ut dig med namn så att alla vet vem du är sen?

Då tror du fel...


Jag har lämpat av dig, du är kvar där jag lämnade dig och jag tänker inte plocka upp dig igen. Stackare.

Men jag förstår att det är jobbigt, min bearbetningsperiod var också jobbig.


Jag vet ju ingenting om dig (jag upptäckte det tillslut) men det verkar som om du inte vet hur du ska ha det. Jag trodde att du lärde dig att man inte båda kan äta hönan och samtidigt få henne att lägga ägg.

Kom ihåg att det var du som lämnade mig, men det var tillslut jag som gick. Vem av oss är då starkast?


 Ett liv i lögn är ett ensamt liv, men det är kanske så du vill ha det?


Lev väl, det tänker jag göra!

Av Kastrullhäxan - 4 augusti 2008 11:16

Även katter har ett värde, ändå skäns de bort eller säljs för en symbolisk summa.

Katter kräver mat, vaccinationer, veterinärvård och engagemang.

En katt som får ett toppenliv kan bli 15-20 år gammal. Älskar du den lika mycket då som du gör när du köper den?


Tänk efter före, att äga katt innebär att ha ansvar!


http://www.katter.nu/kattstatus/index.asp


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards