Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Kastrullhäxan - 31 augusti 2008 17:29

till hästarna idag.


De var på andra sidan bron när vi kom, men när jag visslade tittade åtminstone Limus upp så hon känner igen oss.

Gibbe låg och sov och det tog ganska lång stund innan han reste sig och bemödade sig att gå till oss.


Brandy, han kom och möte oss på andra sidan bron. Jag är så glad att jag har hittat en sån gentleman som han är. Aldrig svår eller trilsk. Lite stark om de andra får galoppera och inte han och han slår med huvudet nägon gång, men aldrig, aldrig någonsin dum.

Och det är inte mycket som skrämmer honom heller.


Jag lägger in lite bilder. De är kanske inte fotografiskt några skönheter, men med tanke på att Brandy inte alls tyckte att detvar något roligt att jag satte på honom grimma i hagen, borstade och i övrigt höll på med hans huvud i början så är de här bilderna ett sånt framsteg för mig. De är liksom bevis för hur mkt han ändå litar på mig.

Lägger också in en bild på hela honom, trots hans svankrygg.

Bonusbild på Gibbe, alltid lika mysig att titta på. Och han är mer än gärna med på bild!


Vickan, vill du fortfarande ha honom? Jag kan säga att igår ballade han ur till den grad att jag fick ställa Brandy tvärs över vägen för att han inte skulle studsa förbi. =)  Just då var han nog ganska billig skulle jag tro!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards