Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Kastrullhäxan - 17 augusti 2008 21:32

Idag klev jag upp tidigt (innan klockan ringde), åt frukost och strax före tio var jag i stallet och började ösa gammal torv ur Brandys box.

När torven var ute (det blev några kärror) så var det bara att hämta varmvatten och börja skrubba.

Först hade jag såpa men sen tog jag Yes istället och skiten satt faktiskt inte så fast som jag trodde att den skulle göra.


Vi spolade ur boxarna med vattenslangen och det blev stor skillnad. Det tog några timmar men det var det värt.

Jag fick dessutom skryta över mitt körkort lite =)


Det var en cyklist som tänkte köra om mig i en korsning också, en väldigt skymd korsning där det är trettio hela vägen. Kanske inte så smart. Vilket pucko!

 Han hade vl fått ordentlig fart från nedförsbacken innan antar jag.


Annars är det bara jättedåligt väder här, det regnar och blåser massor. Usch.


Nä, det börjar bli dags att tänka på refrängen. I natt sover man ju ensam =( Hatar det.

På tisdag får jag i alla fall tillgång till bilen igen.


*Älskar SAAB*

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards