Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Kastrullhäxan - 20 augusti 2008 14:28

Så har man varit ute och luftat bilen även idag då.


Men det första man möts av är en repa på förardörren. Vad f*n?!

 Den var inte där när jag körde sist i alla fall.


Och så hela vägen från Sörby Urfjäll till att jag svänga av här hemma had ejag en peguet i arslet. Jag trodde nästan att han var på min dragkrok ett tag. Han låg så nära att jag inte såg hans framlyktor i min bakspegel och så trodde jag att han ville köra om för i min vänstra spegel såg jag halva hans bil.

Och ja, jag VET att det var en han. Det syntes tydligt. Yngre man med solbrillor. Jättecool =S


Så trots att jag gasade ifrån honom vid 70-skylten så hann han ifatt mig. När jag blinkade och svängde mot vägkanten och började sakta ner så la han sig precis i rumpan på min bil. Han hade nog kunnat knuffa på.


Någon jag känner kanske? Någon som vill säga mig nåt?

Ni kan ju ta det med mig direkt istället för att försöka skrämmas. Det där var bara ett omoget beteende som får mig att ligga ännu mer på hastighetsbegräsningen, gärna något under den.


Väx upp!


Och förresten: Kolla jag kan parkera!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards