Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Kastrullhäxan - 23 december 2009 22:51

Ikväll har vi klätt granen och jag undrar om Lumi har sett någon gran tidigare. Hon var i alla fall vääääldigt nyfiken!

Tänkte lägga upp lite bilder på katterna så att ni får se!


 

Granen färdigklädd och fin!

  Nyfiken Lumi. Hon nosade på kulorn aoch försökte äta på granen. Allt som är grönt går väl att äta, eller???

 

Hmm... Kul grej.

     

Även Pyret vill ju kolla. Fast jag vet att han har sett julgranen förr. Han har tom sett den välta när Tippen försökte klättra i den för tre eller fyra år sedan.   Här är en perfekt bild för alla er som tyckte att Lumi såg enorm ut när hon kom. Här är de alldeles intill varann och så mkt skiljer det faktiskt inte ändå!     För några år sedan hade jag köpt en klösbrä till en kompis katter. Den låg inslagen i ett paket under granen och Pyret kände doften av kattmynta (för det var det på klösbrädan) och gnägde sönder paketet! Lite snopet när man tog fram paketet nästa gång och det var ett stort hål i ena hörnet  


Nu är det dags att borsta tänderna och sedan gå och sova. I morgon bitti ska hästarna ut och sedan är det en ridtur som står på schemat innan vi måste fara hem och göra klart de sista julbestyren.


GOD JUL ALLESAMMANS!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards