Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 29 december 2009

=)

Av Kastrullhäxan - 29 december 2009 21:38

Jag fick lite kommentarer såg jag. Det gillar jag.  


Jag har suttit och surfat rnt lite på nätet och insett att alla de stora klubbarna här i närheten har SKITDÅLIG info.

Jag sitter ju här och funderar på vilken klubb som ska få äran att ha mig som medlen, för som känt är så måste man vara medlem i en klubb och ha löst licens och ha grönt kort för att få tävla -vilket jag vill.

På en av hemsidorna finns inte ens uppgifter om hur man blir medlem!



Jag surfade faktiskt in på min gamla klubbs hemsida och där var det minsann ordning och reda -som vanligt! Men det är kanske lite konstigt att tävla för en klubb i Närke när man bor här i Gävle?

Dessutom i en helt annan gren än den som klubben man är medlem i pysslar med!


Det känns bara så himla tråkigt, för jag vill verkligen göra saker med min pålle. Jag vill åka på träningar, men kan inte låsa upp mig till vissa dagar i veckan eftersom både jag och sambon jobbar tokiga tider och sambon måste köra min transport.

Nu såg jag att det varit läshoppningar i Lervik. Eftersom jag inte varit tillräckligt aktiv så har jag missat det.



För att vända på steken och prata om något roligare så åkte jag till stallet och kvällsfodrade min pålle. Jag fick en stor puss av honom. Han är så GO!  

För övrigt jobbar vi för fullt med tävlingsanmälan nu!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards