Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Kastrullhäxan - 15 juni 2013 11:55

Vad kan egentligen en byrlåda innehålla?
Eftersom vår familj ökad med en person det sista året så behöver vi hela tiden göra om och förbättra förvaringsmöjligheterna i vårt hem.
Idag var det dags att ta tag i en byrålåda i sovrummet där jag har förvarat lite alls möjligt smått och gott.
Jag visste att jag hade några pärmar och sådär, men mitt i allt låg ett stort kuvert med bokstäver på.
 
Kuvertet innehåller massor av små brev från en klasskompis i högstadiet. Vi brevväxlade en del om allt mellan himmel och jord. Jag minns inte hur det började och jag minns inte heller vem som skickade det sista brevet. Idag har vi ingen egentlig kontakt mer än att vi är vänner på Facebook.


Jag har läst igenom de här breven nu på förmiddagen och det var nästan som att åka tidsmaskin bakåt i livet.
Jag kommer inte ihåg allt jag svarade, men när jag läste de här breven blev jag plötsligt varse om hur mkt jag måste ha avslöjat om mig själv -och hur mycket vi litat på varandra!


/Kastrullhäxan  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards