Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Kastrullhäxan - 2 september 2008 12:42

Idag har jag varit och köpt nya skor eftersom jag inte har några som passar riktigt bra där jag ska jobba.

De ska vara heltäckande och svarta.


Jag köpte i alla fall ett par RedCap igen, jag har ju ett par sen tidigare som jag trivs med. Lite tunga men annars helt ok.

De är Wibram sula på dem så de ska vara stötdämpande och det behöver jag ju ha eftersom jag ska stå hela dagarna.

De kostade nästan 600kr men det får det vara värt om de får kroppen att hålla ihop.


Sedan var vi in på Köpis och köpte present till Vickan, hon fyller ju år, nu igen *suck*  =)  Jag förstår inte varför folk envisas med att fylla VARJE år :D

Hur som helst, jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa. Dessutom tror jag att det är svårt att överträffa den där hinken med småpaket som hon fick för nåt år sedan.

Nu har hon dessutom två mer eller mindre vilda katter som är båda högt och lågt och så håller hon på att flytta.

Så det är inte lätt att helt spontant bara köpa den där gröna ljuslyktan som man råkar gå förbi. Jag menar... Deras kök är ju kanske. ROSA! DÅ kan man ju inte ha en grön ljuslykta på bordet liksom!


Jaja... Jag gick in i en affär, utan tankar på att köpa något utan kanske bara hitta någon tanke. Men där stod den, Presenten med ett stort V på.

Så nu är den i min garderob, inslagen med STOR rosett och ett gulligt kort.


Vad det är får ni veta när hon öppnat paketet!

Kan ju säga att det inte är en grön ljuslykta i alla fall. Och inget knivset från DollarStore heller =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards