Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Kastrullhäxan - 9 september 2008 17:07

Nu är man i Närke.

Igår träffade jag först farmor och farfar. Där tittade vi på gamla kort, haha.

Sedan åkte vi till pappa i sommarstugan, jag körde dit och där blev vi kvar ganska länge. Vi pratade mkt om jakt bla.


Sen åkte vi upp till min faster en sväng och träffade Elsa 6 månader. Det är min fasters taxvalp. Min faster har alltid önskat sig en mörk tax och nu äntligen har hon fått en!

Nästa år ska Elsa få småsyskon och sen får vi se när nästa kull kommer.

Ravelli var däremot väldigt stel nu mot vad jag minns honom. Men han var så nöjd när jag klappade på honom. Fina goa vovven! Han är över 11 år nu, otroligt!


Idag skulle vi ha varit till Gustavsvik, men de har tydligen stängt hela veckan *suck* Så vi gick på Marieberg istället. Vi köpte två spel till Nintendo Wii och nya lampor till bilen. Snart ska pärlan besiktas nämligen!


Imorgon ska jag träffa Jumme <3 Åh vad jag har saknat den lilla gula figuren. Han är så mysig! Jag ska försöka komma ihåg kameran bara!


Nu har jag nog kanske inte så mkt mer att berätta.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards