Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Kastrullhäxan - 19 september 2008 11:39

Jag vill minnas att jag en gång för nåt år sedan såg en insändare i Nerikes Allehanda. Det handlade om att en man (?) hade varit på en hamburgerestaurang och nä han var på väg in på toaletten så hade det stått en kille där och skurat toaletten, i sina kockkläder!

Insändaren tyckte att det var väldigt obehagligt att samma kille skurade toaletten och gjorde i ordning maten i SAMMA kläder.


Det kom ett svar på insändaren där det förklarades hur det låg till.


Men hur som helst, jag vill bara säga att vi kockar/restaurangbiträden faktiskt går på toaletten själva också. Vi har ju behov, precis som alla andra.

Och inte byter vi om innan vi går dit!


Om jag skurar en toalett tvättar jag mig givetvis efteråt och om jag har fått stänk på kläder så byter jag ju givetvis om!


Så... Ni gäster behöver inte vara oroliga!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards