Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Kastrullhäxan - 12 september 2008 17:35

Förutom att mina fötter protesterar så ÄLSKAR jag mitt jobb. Det är så roligt!


Idag har jag fått lära mig kassan. Till en början fick jag stå och titta på en annan tjej när hon slog på den men sen armbågade jag mig fram och gjorde själv medan hon tittade på och stöttade.

Rätt som det var så försvann hon eftersom hon fick annat att göra och det mesta har gått som en dans.

Givetvis fick jag hinder ibland men bad då om hjälp och fick det.


Och gissa vad! Jag har fått MKT beröm från FLERA STYCKEN att jag är jätteduktig och att jag har lärt mig kassan otroligt fort.


Jag fick gå hem två timmar tidigare bara för att det var så dåligt med folk (vi är inne i lågkonjuktur snart) men jag är BARA glad. Så oerhört glad och lycklig och vilket toppengäng jag tydligen hamnat ihop med!

Av Kastrullhäxan - 12 september 2008 10:04

Tyvärr är min blogg just nu fylld till bredden av bilder, jag hoppas att jag kan lösa det inom det snaraste.

Men här kommer några smakprov iaf!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards