Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Kastrullhäxan - 1 februari 2009 23:25

Den bruna hästen heter Kalle. Han är 182cm i manhöjd.

Som ni ser så är inte jag så stor. Trodde att jag skulle dö när jag red på honom först, men han var så snäll så!

Sambon vågade sig också upp! (Det ni, alla som skrattar åt honom!)


Fuxen heter Pontica och ägs av min kära väninna Vickan.

Denna häst ska min sambo antagligen låna till ridlägret i sommar.


Jag skrev ett inlägg som försvann, orkar inte skriva allt igen.

Här är bilderna, håll till godo!

Av Kastrullhäxan - 1 februari 2009 12:03

Stackars, stackars Pyret.


Han har kliat sig så på halsen att pälsen är borta och nu kan man tydligt se tre små sår -gissningsvis bitsår från en annan katt.

Trots att jag har klämt och känt och pillat och tittat så har jag missat dem.


Så nu är det tratt och antiinflammatoriskt som gäller.

Stackars lille gulleplutten. Det är inte alls roligt att leva med tratt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards