Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Kastrullhäxan - 19 februari 2009 22:53

Skönt att vara hemma.

Fick åka till jobbet några timmar.

Det var riktigt drygt ett tag, men det löste sig och sen var allt frid och fröjd och helt underbart igen!

Jag tänkte på min stackars bil i garaget som ska lagas...


Av Kastrullhäxan - 19 februari 2009 12:10

Skrev ett långt inlägg som försvann då jag av olika orsaker inte hann spara det.


Hur som helst, jag har blivit ägare till min första, alldeles egna dressyrsadel. En wellington Elit. Jag ska fixa bilder men ni som är nyfikna kan ju bildgoogla.

Jag fick ett väldigt bra pris på den!

(Så nu måte du komma o provrida Vickan)


Bilen blir fixad i nästa vecka, jippie!

Dock betyder det att jag och sambon får samsas/samåka/köra varann i 900an så länge.

Jag har faktiskt kört 900an två gånger här nere på parkeringen och nej... Det är nog ingen bil för mig även om jag börjar fatta hur den fungerar. Trög och ovillig känns den om jag jämför den med 9-5an.

Vem vill ha en OVILLIG bil? =S


Ikväll ska jag ta bussen till jobbet, jag lovade nämligen att hoppa in några timmar idag =)


Ha det gott allihop!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards