Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Kastrullhäxan - 4 mars 2009 21:39

BLÄÄÄÄ!


Orka vara människa liksom.

Just nu går ingenting min väg.


Och jag kan inte prata heller, vad jag än säger så missförstår folk mig.

Ibland kan jag undra vad det är för konstigt språk jag talar eftersom jag inte kan nå fram med mitt budskap?


Av Kastrullhäxan - 4 mars 2009 13:05

7:30 Vaknar strax före klockan ringer, tänker på hästen som jag ev ska ta hand om, läser smset sambon skickat, letar på kläder och konstaterar att jag börjar få känningar i halsen.

Dricker en kopp te och äter en banan, hinner heja på mamma på MSN innan det är dags att backa ut bilen ur garaget.


Jag hittade upp till Fjärran där vi skulle träna innebandy och insåg att jag visst var först på plats.


Vi tränade en timma och sedan körde jag två kollegor hem innan jag själv styrde kosan hemåt.


Vänsterfoten är inte alls glad på mig, den tycker att jag minsann kunnat använ ankelstödet när jag ska springa sådär somjag har gjort idag.


Nu ska jag iaf jobba 15-19, med ankelstöd skulle jag anta.

Och så hoppas vi att halsen håller ihop på mig så att jag orkar jobba på fredag .


Letar stallplats nu och hoppas att det löser sig på något sätt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards