Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Kastrullhäxan - 18 mars 2009 19:14

Idag får jag skämmas.


Jag hade ju innebandyträning i morse och hittade en parkering i kanten, jag tyckte det var bra eftersom jag inte skulle få någon bil på den sidan då. Mindre smart var jag när jag skulle därifrån eftersom jagdå backar på kanten med framhjulet vilket har lett till en skadad fälg. Ok, det är inte jättemkt och ngn som inte vet att den finns där ser den nog inte, men jag såg den! Och jag var beredd på en utskällning av min sambo.

Men han frågade bara om jag kört punka och om det var obalans i däcket nu (svaret är nej på bägge frågorna) och sen sa han bara att det var lugnt eftersom det var vinterdäcken...


Hallå??? Var tog utskällningen vägen? Indragningen av Saab 9-5 och degradering till 900a med plåtfälg?

Näää, han tar det med ro, som vanligt... (Tack o lov, jag är så trött på folk som tror att allt blir bättre när de eldar upp sig och ja...)


Fick förresten höra att några har min blogg bland sina favoritadresser! Det var hedrande! Att någon kan tycka att mitt liv är så intressant ändå.

Jaja... Nu är det dags att dra sig härifrån tror jag.

Bilder från gårdagen (hästarna) och hur jag parkerade idag. Sambon har rätt -jag ställer mig lite väl nära... =D



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards