Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Kastrullhäxan - 10 mars 2009 00:57

Jag ska strax gå och lägga mig.

Idag har jag först varit och ridit Brandy. Skritt och en kort travtur blev det. Jag har inte ridit ihop med L på evighet så vi pratade massor.

Vi två i samma rum och ingen annan får en syl i vädret.


Sedan var jag iväg och skrev kontraktet på stllplatsen. Det var inte så mkt att säga om, man ska sköta om sin häst och uppföra sig väl emot de andra i stallet och sköta sina fodringar och åtaganden helt enkelt.

Sedan blev jag kvar, egentligen alldeles för länge, och pratade med mina blivande stallkamrater.

Jag har en grej kvar att lösa innan jag hämtar hästen och det är hö. Tänkte att jag skulle prata med E och höra om deras bonde har hö.

Jag kan ju inte låta häststackaren svälta heller =S


I helgen jobbar jag kortnatt på lördag, innan dess ska vi till Bollnäs och byta olja på min bil så att den tuffar på tyst och fin och välmående när vi ska hämta Jumme. =)

Här kommer en bild på Jummes blivande boxdörr, fint ventilationsgaller va?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards