Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Kastrullhäxan - 19 februari 2010 21:15

Hallå där ute i snön!


Jag tänker snart göra en resning bland mina länkar då en del bloggar inte uppdateras och andra har försvunnit till andra adresser.

SÅ om det är någon som känner att denne gärna vill ligga kvar (eller kanske bli tillagd) som länk hos mig så skicka en kommentar så grejar jag det.


För övrigt har jag nyligen fått veta att min tjänst i Tierp kommer att vara på 75%!  Behöver jag förtydliga hur glad jag är!?!?!


Jag tänker dock inte säga upp mig från min nuvarande tjänst riktigt än, jag vet ju inte om tjänsten i Tierp blir fast (men det hoppas jag ju) och med tjänsten kvar så kan jag ju faktiskt välja om jag vill jobba extra någon enstaka helg eller så. Vi får se hur det blir.


Nu ska jag krypa upp i hörnet på soffan och mysa lite. Och be en bön om att vädret är snällt emot oss i morgon då vi har planer på att åka till Närke. Ha det fint!


/Kastrullhäxan  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards