Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Kastrullhäxan - 6 januari 2011 21:26

Jag som aldrig kollar min statistik annars (för jag tycker inte att det är så viktigt om jag har si eller så många besökare, jag bloggar för min egen skull i första hand) kollade i alla fall för en liten stund sedan.

Och nog går det upp och ner med både besöksstatisken och kommentarerna, men det är sådan man får ta.

Det verkar i alla fall som om många hittar mig via Facebook och google, men också genom andras länkar till mig  


Och det verkar också som om mitt foderbloggande är intressant.

Jag ska försöka komma igång med det igen.


För övrigt har det varit toppen på jobbet den här veckan. Jösses vad bra allt har gått och jag har varit så nöjd och glad. Hoppas att det håller i sig.


Nu ropar sängen på mig! Natti allihop!


/Kastrullhäxan  


PS Vad betyder det när man drömmer om att man har riktigt långt hår? DS


Google är min vän:

Drömmer du att du ser vackert, långt hår kan du vänta dig glädje och vänskap. En dröm om ovårdat hår berättar om ilska och problem. Kammar du håret i din dröm kan du vänta dig ökade inkomster.


Låter bra tycker jag då jag drömde om långt, vacker hår!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards