Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Kastrullhäxan - 18 januari 2012 17:23

Åhhh jag vill ta nya bilder NU! Främst på hästarna. Förra året knäppte jag massor v bilde rpå Jum-Jum men nu har det inte blivit särskilt mkt alls. Det är mörkt hela tiden och halvdassiga bilder känns sådär lagom kul.

 Istället har jag roat mig med att knäppa kort på magen, men de tänker jag inte lägga ut här. Inte de bilder jag har tagit hittills i alla fall.

Mamma har sett dem och tror att jag väntar tvillingar. Jo tjenare! Glöm det!

Pappa däremot tror att det blir en tjej. Vi får väl se!


Igår roade jag mig med att ta kort på sambons mage, han stod och spände ut den för allt han var värd. Den bilden skickade jag till min Facebook och kommentarerna och gilla-markeringarna lät inte vänta på sig!

Hihihi. Usch vad jag är elak som lurar mina kompisar så! 
----   ----   ----   ----

Och ni som läste min blogg igår:

http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2012/1/Anrell-backar---och-leds-runt-manegen/


/Kastrullhäxan  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards