Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Kastrullhäxan - 3 november 2008 15:55

Deras nät verkar inte fungera som det ska. inga kan man men SMS fungerar inte.


Jag sitter hemma och fryser, ska snart iväg till stallet, ska förbi Granngården samtidigt också och köpa kattmat *hoppas att jag kommer ihåg det nu bara*


Imorgon ska jag jobba, på jobb nr2. Hoppas att jag får helttidstjänst där. Jag trivs jättebra med det jag gör nu, om man bortser från arbetstiderna. =S

Och att jag har så dåligt samvete när jag säger nej. Men det är rätt svårt för mig att bara lämpa av hästarna när jag har hand om dem.

Det är med andra ord svårt att ringa två timmar innan och fråg aom jag kan jobba. Jag önskar att jag vore ännu mer flexibel än vad jag är, men om jag inte får hållas med hästarna så kommer jag dö inifrån och ut =(


Någon som vill ha en katt? För tillfället är Pyret, den stora gaphalsen, väldigt billig (man jag vill ha honom tillbaka om en vecka, lika billigt!)

Kanske skulle köra upp honom till "farmor" några dagar?


Nä... Nu är det bäst att jag byter om och sen drar iväg. Bilen ska ju backas ur garaget också.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards