Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Kastrullhäxan - 22 november 2008 10:03

Första natten (och dagen för den delen) jag har ringsignalen på på mobilen på ungefär två veckor.

Givetvis blir jag väckt.

 Tack så mkt =(


Nu ska jag gå och göra mig i ordning, om mindre än en timma ska jag vara på Söder för att jobba. Har aldrig varit där förut och de har det nya köket.

Det ska bli intressant!

Av Kastrullhäxan - 22 november 2008 01:12

En blind man kommer av misstag in på en klubb för kvinnliga motorcyklister.

Han lyckas hitta en barstol och beställer en kaffe.

När han har suttit där en stund säger han högt och tydligt till bartendern:

"Vill du höra ett blondinskämt?"

I samma sekund blir det dödstyst i baren och kvinnan som sitter till vänster om mannen säger med mörk röst:

"Innan du berättar det där skämtet så känns det som att jag måste upplysa dig om fem saker, eftersom du är blind.

1. Bartenderna är en blond kvinna med ett basebollträ.

2. Vakten är en blond kvinna.

3. Jag är 1,90 meter lång, väger nästan 100 kilo och har svart bälte i karate.

4. Kvinnan som sitter intill mig är blond och proffisionell tyngdlyftare.

5. Kvinnan till höger om dig är blond och tävlar i brottning.

Så, vill du fortfarande berätta det där skämtet?"


Den blinde mannen funderar en sekund och så säger han:

"Nej, inte om jag måste förklara poängen fem gånger."

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards