Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Kastrullhäxan - 7 november 2008 15:03

... tänka på att sist jag var sjuk utn att läkarna hittade något var för 13 år sedan.

Då blev jag något grymt sjuk med diffusa symptom, jättehög feber, ont överallt och jag tvinade i princip bort.


Hoppas att det inte är något liknande igen bara!!!


BLÄ! Finns det ingen som har någon häxbrygd som gör mig frisk igen???

Av Kastrullhäxan - 7 november 2008 09:55

Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är lågt. Du upplever inte att du har något värde för den du är och att prestera bra är inte heller viktigt för dig. Möjligen är du deprimerad, inne i en livskris eller tappat fotfästet för en stund. Du kanske behöver söka kompetent hjälp eller se åtminstone till att få prata med någon du litar på om din livssituation.

 -------------------------------------------------------------------------------------------


Inte så positivt kanske?

Men det har förändrats sen jag gjorde det sist iaf.

Sist var jag en person som mätte allt jag gjorde i prestation och det stod att vad jag än gjorde och hur mkt jag än försökte så skulle jag aldrig bli nöjd. Jag hade svårt att säga nej (SANT!) och åtog mig alldeles för mkt. Jag var den typiska människan att gå in i väggen.

Men jag förändras, om än lite långsamt kanske?


Testet hittar ni här: http://www.utbildning-co.se/sv/sjalvbild/sjalvbildstest/

_______________________________________________________________


Vickan: Jag saknar dig så mkt! Jag skulle så gärna bara vilja ge dig en kram. Här har du en jättestor: KRAM

Av Kastrullhäxan - 7 november 2008 08:56

Jagd åg en grön ryktlåda igår, 50 kr kostade den. Då kände jag att "nej, jag behöver den nog inte" och så lät jag den vara.


Idag känner jag "Varför köpte jag den inte?"


Lådan som jag har ryktborstarna i nu kan jag säkert finna användning för, lådor får man aldrig för många av i ett stall.

=(


Jag var till doktorn igår, de hittade inget fel trots blod- och urinprov. De var lite förhöjda, men inte så att jag borde vara sjuk.

Men hon tyckte att jag skulle vara hemma över helgen.

Idag ringde mitt jobb och hade panik efter folk, jag hoppas verkligen att de hittar någon. Hade jag varit fräsch så hade jag ställt upp!

(Det verkar ju inte vara smittsamt, sambon känner sig inte det minsta dålig, men att jobba med mat när man bir illamående, även om det bara handlar om två minuter två gånger om dagen, känns inte rätt)


Jag är så sugen på att åka upp till hästarna idag. Jag VILL... Men sambon skulle väl bli tokig (han är för övrigt jätteglad att slippa cykla i kylan nu) Men jag funderar på om jag skulle iaf *ängel*

Kanske att jag kan få mitt ridsällskap att svänga förbi och hämta mig? För cykla vill jag nog inte göra när doktorn bett mig vara hemma.

Och det blir ju ingen hårdare ridnng heller, det kommer jag inte att orka!


Nåja. Den som lever få se.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards