Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Kastrullhäxan - 1 juli 2008 17:23

I förmiddags fick jag ett samtal från E som undrade om vi kunde titta till hästarna idag, det är ju inga problem!

Stefan drack sitt kaffe och sen åkte vi upp till hagen. De stod alla tre innanför grinden och halvslumrade, Gibbe började sträcka på sig när vi närmade oss och Limus öron stod rakt upp.Jag tror ärligt att hon tycker väldigt mkt om Stefan (Jag kanska har fått konkurrens?!)


Såhär kan det se ut, en vanlig mulen sommardag i hästhagen. 

Av Kastrullhäxan - 1 juli 2008 11:00

I söndags kom Stefans brorsa hit och sov över. Igår förmiddag packade vi badkläderna och for till Sandviken. Roligt var det men man orkar inte mer än cirka 1.5 timma.

På vägen hem var jag på väg att somna i bilen, jag var så grymt trött. Och så började det ösregna också så när vi gick (sprang) från parkeringen och in så blev vi jätteblöta.


Vi åt hos Stefans mamma, biff stroganoff. Jättegott. Sen somnade jag på soffan i en timma ungefär.

Vid halv åtta på kvällen åkte lillebrorsan hem och Stefan kände sig inte alls kry. Han ska sova ungefär en timma till och sen får vi se hur han känner sig.

Om han är lika dålig som igår så ska hn inte köra lastbil till Skåne.


Men när man druckit upp halva Parkbadet så är det kanske inte så konstigt att man känner sig lite krasslig heller. Vi får som sagt se.


Nu ska jag försöka peta i mig lite mat.

Kanske skriver något senare. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards