Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Kastrullhäxan - 15 juli 2008 18:56

från Sandviken den 7 augusti så kanske ni slipper bli påkörda!


Jag har nämligen fått min uppkörningstid då  och där =)

Håll tummen, det MÅSTE vara tredje gången gillt nu.


Brrrr... Jag är redan jättenervös!!!

Av Kastrullhäxan - 15 juli 2008 12:45

Ni som läste min gamla blogg minns säkert inlägget där jag skrivit om att jag blåste in allt jag hade i ballonger, allt jag kände lät jag infångas i dessa ballonger.

Sedan släppte jag ut det som var bra, allt som kändes bra lät jag pysa ut ur ballongen och in i det rum där jag befann mig. Men allt det onda, det som var så tungt lät jag vara kvar inne i ballongerna och sedan släppte jag iväg dem.

De svävade iväg med allt som jag inte längre behövde, med allt som bara var en last i mitt liv...


Idag lägger jag ut bilden igen, för jag vill berätta att jag har gått vidare nu.

Det som var halvt i mig tidigare är idag så gott som helt och allt som hände då har lett till något bättre idag.

Ibland måste saker få göra ont för att kunna läka ihop ordentligt.


Tack alla ni som funnits för mig under tiden. Jag hoppas att jag kan hjälpa er någon gång.


En av Ballongerna är för Balder. Den är full med all den kärlek och lycka som vi på jorden har fåt dela med honom. Jag hoppas attden ballongen kan sväva ända till Trapalanda, hästarnas evigt gröna ängar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards