Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Kastrullhäxan - 13 januari 2009 22:33

Håll tummen nu!

Med lite tur så blir träningen på lördag och i så fall kan jag följa med!

Min kära jättesnälla gulla och het otroliga sambo lovade att köra två vändor så att vi kunde åka med bägge hästarna!


Min helg kommer att kännas så mkt lättare om jag får åka iväg och träna för det har jag verkligen längtat efter!


Sen funderar jag på om jag blivit knäpp för jag funderar ärligt på att ta allroundsadeln, men ska höra med L om jag får ta mina stigbylgar i så fall (jag gillar inte de med böj på). Bara för att se om någonting har blivit bättre i min kropp sen första lektionen.

Men jag måste tvätta det gröna schabraket!!! Och så ska jag ha de gröna lindorna, och... och...

Sambon kommer givetvis att få följa med som första hästskötare och hålla i täcken och i hästen. Vilket täcke ska jag ha? Det bruna i fleece som jag köpte kanske? Vill ju inte att han ska bli kall i transporten oc ett vintertäckeär kanske lite väl mkt???


Ja, vi får spåna helt enkelt.


Nu är jag bara törtt, jag förstår int var min energi tagit vägen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards