Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Kastrullhäxan - 25 januari 2009 23:07


Vilken dag! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Först fick jag gå ut med kartongpressen och eftersom den som  plogar inte kan ploga så var det snarare kartongpressen som var ute med mig.


Sen hade han plogat upp en vall utanför grnden till sopstationen, inte direkt smart. Så grinden kunde jag bara öppna minimalt.

Givetvis så slog jag mig, så nu har jag ett blåmärke på benet.


Senare hade jag bråttom ut ur frysen och gick in i låset som sitter på utsidan så nu har jag ett märke efter ovansidan på underarmen.

Ännu senare slog jag i handen och skrapade upp brännmärket...


Tjenare Lillan. Om detta fortsätter lär du slå ihjäl dig under långnatten i morgon.


På torsdag bär det av nedåt Örebro, skönt att bägge bilarna är servade nu. Ska få träffa Vickan, min bästis!!! =) (Bäst att jag tar med mig en extra filt, de ska tydligen ha kallt inomhus *brrr*)

Sambon ska provrida hennes häst (och jag också!) och på lördagen ska vi åka till Gustavsvik! Det ser jag verkligen fram emot...


Nu r det nog bäst att jag går o lägger mig hos sambon. I morgon lär vi ju inte ses i alla fall. =(


Fotomontaget är gjort av Zandrix (Tack så mkt!)


Av Kastrullhäxan - 25 januari 2009 10:39

Tänk er följande scenario:

En tjej super sig askalas och somnar där hon sitter i princip.


 En kille -som hon flirtat med och jag vet inte om de var ihop eller bara hade flirtat, hon var hur som helst intresserad av honom- dragit av henne kläderna och hon hade minnen av hur han hade legat med henne.


Efter händelsen har hon försökt prata med honom, men han säger att han bara har diffusa minnen av vad som hänt och att han TROR att hon sagt ja.


Hon själv vet inte om hon medtyckt eller inte, men efteråt känns det inte bra.


Våldtäkt eller inte?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards