Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Kastrullhäxan - 28 januari 2009 14:56

Ta i mig någon!

Jag blir tokig snart... 


Igår red jag barabcka, nästan hela vägen. Sen ville sambon rida barbacka på hästen han ledde. Men han vågade inte i bara grimma och grimskaft.

Så jag gjorde Brandys träns jättestort och krånglade av honom det och tog på Limpan det -mitt i ridturen!

Ibland är man bra knasig men vi har så jättesnälla och gulliga hästar så då går det!


Och min sambo trivdes faktiskt ganska bra däruppe på Limpans rygg -trots att de inet hade någon sadel!


Bild från gårdagen, sambon på Limpan. Inte lätt att få bra bilder i mörkret med mobilen.

Av Kastrullhäxan - 28 januari 2009 12:04

Nu börjas det tydligen igen -detta med att ringa och väcka mig och fråga om jag kan jobba. Så nu åker telefonen på ljudlös på nätterna.

 Det passar att ta in mig när det är kris, men att anställa mig när det finns en plats -nej det går inte.


Kroppen är fortfarande inte speciellt glad, men idag ska jag försöka ta mig upp till hästen och skritta en sväng eller något.


Ha det gott.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards