Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Kastrullhäxan - 21 januari 2009 17:10

Tur att jag inte försökte laga bilen själv...


För det första, jag hade ALDRIG fått in bilen i garaget på egen hand.


Hur jag skulle göra hade jag koll på,lyfta bort luftfiltret och så hade jag nog klarat på egen hand.

Men sen hdae jag fått leta och leta och leta... För hjulet som gör remmen spänd hade brunnit och hoppat bort från sin plats.

Haha, det hjulet hade jag letat efter eftersom jag hade behövt det för att få loss den gamla och sätta dit den nya remmen.

Haha...


Jag kan höra mitt eget samtal till sambon:

"Men i beskrivningen står det att det ska sitta ett hjul där, men jag hittar inget!!!"


*ASG*


Hur som helst, bilens gamla ägare hade sagt att det inte var någon AC på bilen så han hade med sig fel rem och så var han tvungen att ha en bricka också så att hjulet passar.

Så i morgon, kära bloggläsare, i morgon, är bilen körklar igen...


Och då kommer även min bil få sig en snabb översyn <3

Av Kastrullhäxan - 21 januari 2009 10:08

Marina, du springer

över grönskande äng.

Marina, du ligger

i himmelsmjuk säng.


Där du är,

du älskad skall vara.

Du måste trots allt

långt från oss fara.


På en plats bakom solen

på ängen du går

och högt upp på berget

en enhörning står.


Vi älskade dig,

ja, du var vår vän.

Men vi vet ju trots allt

att vi ses snart igen.


/Lillan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards